Metamorfoza naszej sypialni

Od jakiegoś czasu nosił nas pomysł, aby przenieść się z naszej sypialni na piętrze do pokoju na dole. Po pierwsze większy i bardziej ustawny pokój, a po drugie w tej starej sypialni jest spad dość mocny i mój kręgosłup już nie wytrzymywał tego ciągłego schylania się.

Pokój na dole wcześnie zajmowała moja kochana babcia, ale niestety już odeszła i ten pokój stał naszym drugim pokojem dziennym, gdzie się siedziało i oglądało tv. Tylko po co nam dwa salony… prawda?? Skoro potrzebna jest nam sypialnia. I tak od pomysłu doszło do realizacji.

A to za sprawą mojego wspaniałego męża, który zawsze chce, aby jego żonka była zadowolona – kocham Cię Skarbie ♥

sypialnia (24)

 

Zacznijmy od początku…

Ściany w pokoju były pomalowane na kolor blue jeans.

Bardzo ładny odcień niebieskiego, ale nie do mojej  wymarzonej sypialni. Ja wymarzyłam sobie, że moja sypialnia będzie jasna, w kolorach białym i szarym, a dodatki będą turkusowe. Bardzo lubię to zestawienie kolorystyczne, a mój M nie miał nic przeciwko.

Podłogi w tej chwili nie wymienialiśmy, jest jeszcze w dość dobrym stanie. Panele są dość jasne, ale docelowo chciałabym coś w odcieniach szarego.

Ściany zostały pomalowane na dwa kolory – dwie ściany dłuższe są szare, a ściana z oknem i ściana na przeciwko są białe. Możecie sobie tylko wyobrazić, jaki problem był z pokryciem tej niebieskiej farby. Trzy warstwy na ścianę z białą, a pod szarą jest jedna warstwa białej a na to dwie warstwy szarej. I wyszło MEGA!!

Zostały tylko sprawy wykończeniowe… I tutaj znowu szok – po raz wtóry – pojechaliśmy do sklepu L.M. “tylko” po kabel antenowy, a wyszliśmy jeszcze z narzutą koloru… oczywiście szarego, zasłonki – turkusowe, do tego dywaniki – też turkusowe oraz poduszeczki turkusowo-białe.

No i sypialnia nabrała już wyglądu takiego jak chciałam. Oczywiście brakuje nam jeszcze kilku rzeczy, jak np. komody czy toaletki ale to już w późniejszym czasie.

A co po starej sypialni zostało?? Oczywiście mamy w końcu miejsce na naszą garderobę.

Jestem MEGA szczęśliwa i bardzo dziękuję za całą realizację moich pomysłów przez mojego męża. To jest moja złota rączka do wszystkiego.

A teraz retrospekcja fotograficzna metamorfozy naszej sypialni… mam nadzieję, że nie zanudzicie się zbytnio

Pokój jeszcze jak moja babcia żyła wyglądał tak i nawet babcia załapała się na fotkę – na ścianach była farba w kolorze jasnoniebieskim

sypialnia (1)sypialnia (2)

 

Jak już babci z nami nie było przemalowaliśmy ściany na inny odcień niebieskiego – bluejeans
meble pozostały te same, jedynie wersalka została zamieniona na małą rogówkę oraz postawiliśmy biały stolik z IKEI.

sypialnia (3)sypialnia (4)sypialnia (5)

 

sypialnia (6)sypialnia (7)sypialnia (8)sypialnia (9)

A jak już mamy farbę białą i szarą to czemu nie polecieć z paskami w salonie – wcześniej ściana miała kolor jasnobrązowy.

sypialnia (10)sypialnia (11)sypialnia (12)sypialnia (18)

Dalszy ciąg przeglądu naszej sypialni…

sypialnia (13)sypialnia (14)sypialnia (15)sypialnia (16)sypialnia (17)sypialnia (19)sypialnia (22)sypialnia (20)sypialnia (21)sypialnia (23)sypialnia (24)sypialnia (26)sypialnia (25)

Ten kąt będzie jeszcze inaczej umeblowany. Akwarium znajdzie inne miejsce, i tam będą stały białe komody, a po drugiej stronie tam gdzie teraz stoi klimatyzator będę miała swoją upragnioną toaletkę oczywiście w kolorze białym.

sypialnia (27)

Moje półeczki z ulubionymi książkami – reszta została wyniesiona na górę, tam znalazły swoje miejsce.

sypialnia (28)

Ta szafka jeszcze czeka czy będzie przemalowana na biało czy też czeka ją inne przeznaczenie.

sypialnia (29)

I tak wygląda moja sypialnia, moja MEGA wspaniała sypialnia. Wiem, że nie wszystkim spodoba się pomysł TV w sypialni, ale mój M nie wyobraża sobie usypiania po pracy w ciszy… tak już ma ;)

 

 

podpis02_zps4c50ccj1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger