WSZYSTKIE KOLORY MIŁOŚCI – kolekcja książek Nicholasa Sparks’a



Od listopada zeszłego roku zaczęłam zbierać/kupować książki autorstwa Nicholasa Sparks’a. Cała kolekcja nosi tytuł WSZYSTKIE KOLORY MIŁOŚCI i składa się z 17 części.
W sumie mam już ich 11 i zostało mi jeszcze 6 do pełnej kolekcji. Od zawsze chciałam mieć książki tego autora. Nicholasa Sparks’a chyba nie trzeba nikomu przedstawiać… ale tak po krótce napiszę to, co zostało o nim napisane:
NICHOLAS SPARKS
Niekwestionowany król powieści obyczajowych, który serca czytelników podbił swoim debiutem literackim – książką PAMIĘTNIK. Kolejne – m. in. Noce w Rodanthe, List w butelce, I wciąż ją kocham, Ostatnia piosenka, Szczęściarz czy Dla ciebie wszystko – znajdowały się przez wiele miesięcy w czołówce światowych list bestsellerów i doczekały się filmowych adaptacji.
Książki są bardzo ładnie wydane. Grzbiety, które razem tworzą obraz piaszczystej plaży z latarnią morską w tle... Coś cudownego, można przenieść się daleko, daleko od spraw codziennych do pięknego miejsca (wystarczy tylko spojrzeć na własną biblioteczkę)! Okładki są porządnie wykonane, w jednej gamie kolorystycznej, a  powieści, które zostały zekranizowane posiadają okładki nawiązujące do filmów. Papier lekko chropowaty, żółtawy, przyjemny w dotyku i zapachu. Czcionka, która nie męczy wzroku kształtem i jest duża. Śliczne rozdzielone rozdziały przez wydzielenie ich tytułów na osobnych kartkach.
Moja cała kolekcja:

Pamiętnik
List w butelce
Dla ciebie wszystko
Szczęściarz
Ostania piosenka
Najdłuższa podróż
Jesienna miłość
Na zakręcie
I wciąż ją kocham
Noce w Rodanthe
Bezpieczna przystań

Wybór 
Anioł stróż 
Na ratunek
Ślub 
Prawdziwy cud
Od pierwszego wejrzenia

Zawsze chciałam mieć jego książki i nigdy nie myślałam, że uda mi się mieć aż takiej kolekcji. Dlatego bardzo się cieszę z tego, że została wydana w tak pięknej oprawie i mogę ją mieć u siebie na półce… teraz tylko znaleźć więcej czasu na czytanie, ale to już nie problem…
 
 
podpis02_zps4c50ccj1



Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger