Moja wiosenna WishLista

Co jakiś czas spisuję sobie te moje wishlisty i powoli staram się odhaczać to, co już zostało kupione, zdobyte itp.

Na wiosnę nie mogło być inaczej i musiałam takową listę zrobić.

wiosenna wishlista

Na mojej liście nie znalazło się zbyt dużo rzeczy, bo uważam im mniej tym lepiej.

1. SZARE SPODNIE DRESOWE

Uwielbiam chodzić w dresach… a co… zresztą koło domu to jest najwygodniejszy strój. Tak samo na spacery z naszym psem nie ma innej opcji, jak właśnie dresy, potrafi nieźle nas wybrudzić     Winking smile

2. SZARE TENISÓWKI/TRAMPKI

Jeśli spodnie dresowe – szare - to do nich trzeba mieć odpowiednie buty. A takie szare tenisówki chodzą już za mną od jakiegoś czasu.

3. BLENDER KIELICHOWY

Ooo i to jest rzecz, która bardzo mi się przyda. Zrobię sonie odżywczy koktajl i będę mogła go zabrać ze sobą np. na spacer z pieskiem       Winking smile

4. MYJKA/ODKURZACZ DO OKIEN + zestaw

To mogę już skreślić z listy ponieważ już mam. I muszę powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona. Teraz to ja mogę myć okna codziennie. Moje okno, do którego nie miałam dojścia – wysoko i ze względu na to, że nad schodami nie można tam było postawić bezpiecznie drabiny – umyłam bez żadnego problemu. Miałam już wcześniej zestaw z tej firmy

A mój cały zestaw #LEIFHEIT wygląda tak:

 

podpis02_zps4c50ccj1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger