TWÓJ DZIENNIK ♥ REGINA BRETT ♥ CYTAT NA KAŻDY DZIEŃ

 

cytat025

 

Dzisiaj jest WIELKI PIĄTEK – czas zadumy, refleksji, zastanowienia się nad swoim życiem.

Ten czas jest bardzo potrzebny każdemu z nas. Czasem każdemu jest potrzebny dzień wyciszenia i zastanowienia się nad swoim życiem, postępowaniem.

To taki dzień w roku kiedy zastanawiam się, czy idę dobrą drogą, czy znajduję się właśnie w tym miejscu, w którym bym chciała. Nad tym co muszę jeszcze zrobić, a co zmienić, aby wrócić lub dalej podążać prawidłową drogą Żeby moje życie było pełne i żebym nie musiała się go wstydzić. Taki dzień pozwala mi potem w pełni szczęścia przeżyć święta i cieszyć się wiosną, latem, po prostu życiem.

 

Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach pokazywanie, że jest się wierzącym a do tego praktykującym nie zawsze dobrze „wygląda”. Co sobie powiedzą o nas znajomi, co pomyślą w pracy… Nawet noszenie medalika jest skrzętnie chowane, bo po co mam się obnosić…

 

Dzisiaj na Facebooku Ewa Chodakowska bardzo mile mnie zaskoczyła. Pokazała, że dla niej wiara jest czymś normalnym i nie przejmuję się czy to się komuś spodoba czy też nie. I jak zwykle w takich momentach i tutaj rozszalała się dyskusja. Wiele osób było mile zaskoczonych, ale również były komentarze, które nie kryły zaskoczenia.

https://www.facebook.com/chodakowskaewa/photos/a.422230287850687.98575.186823701391348/1045552662185110/?type=3&theater

 

podpis_05_thumb3

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger