Co z tą pogodą się pytam??

PHOTOS_15032016 (1)



POWRÓT ZIMY (??)

Czy tylko ja mam już jej dość??

Ja już czekam z wielkim utęsknieniem na wiosnę, na promienie słoneczka, na ciepełko ale nie grzejników…
Wczoraj pogoda była już na dobrej drodze. Było słonecznie – chociaż i chmury się zdarzyły, dość ciepło i pierwszy raz od dłuższego czasu nie spadła ani jedna kropla deszczu… A dzisiaj… Oj zdenerwował mnie widok zza okna. BIAŁO… i zero wizji na prześwit słoneczka.

Moje (młodsze) dziecko jak to zobaczyło powiedziało, że zostaje w domu i nie wychodzi na tą zimnicę. Zresztą nie dziwię się jemu – kto by chciał. W końcu dał się namówić – bo przecież do szkoły chodzić trzeba, obojętnie w jaką pogodę Winking smile

PHOTOS_15032016 (2)

Jak widać na załączonym obrazku robi się to, co “uwielbiam” przy tej “pięknej” pogodzie – CHLAPA, CHLAPA i jeszcze raz CHLAPA… grrrr

PHOTOS_15032016 (3)

 

A jeszcze wczoraj robiłam zdjęcie moim krokusikom, które pięknie wygrzewały się na słoneczku…

PHOTOS_15032016 (4)

WIOSNO gdzie jesteś??

 

podpis_05_thumb3

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger