W Nowy Rok z nowymi postanowieniami


Untitled-1 

Każdy ma jakieś postanowienia, które przychodzą z każdym nowym rokiem.

Ja również mam swoje…

 

rowerekPo pierwsze…
Muszę zadbać o swoje zdrowie i kondycję.
W połowie grudnia miałam operację kręgosłupa
 
(odcinek lędźwiowy – dokładniej miałam wypadnięty dysk, który pękł i jego zawartość wydostała się na zewnątrz, co spowodowało ucisk na nerwy. Ten ucisk doprowadził do drętwienia całej prawej nogi i bardzo bolesnych skurczów łydki).
 
W tej chwili powoli dochodzę do siebie, niestety przez miesiąc nie mogę za bardzo się przemęczać, a co z ty idzie odpada jakakolwiek aktywność ruchowa – zostają spokojne spacery.
I tutaj muszę wspomnieć o moim prezencie jaki dostałam pod choinkę – rowerek treningowy.  
Niestety moja „kwarantanna” jeszcze trwa, ale powoli już zaczynam działać.
 
Po drugie…
Pić więcej wody!!! O tak… to moja zmora… jakoś nie potrafię zmusić się do picia większej ilości wody.
 
Po trzecie…
Więcej owoców i warzyw
 
Po czwarte…
Jak już będę mogła to zaczynam regularnie ćwiczyć… zmusza mnie do tego i zdrowie ale również nadliczbowe kg…
 
Po piąte…
Więcej wspólnych, rodzinnych zdjęć. A co za tym idzie – zabrać się za tworzenie PROJECTu LIFE – o tym więcej można przeczytać u Aliny oraz Kasi.
 
Po szóste...
Słoik wspomnień… chyba mniej więcej wiadomo, o co w nim chodzi… codziennie wkładamy do niego karteczkę ze wspomnieniem, jakie mamy z danego dnia.
 
To są moje małe postanowienia na ten rok. Pewnie z czasem dojdą jeszcze inne bądz te zostaną w jakiś sposób zweryfikowane, zmodyfikowane.
 
A jakie są Wasze postanowienia, cele na ten nowy rok??
 
 
podpis-lml
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger