Powrót do DigiScrapbookingu :)

digiscrapbooking post1

   Kiedyś bardzo lubiłam tworzyć scrapy w wersji digital. Prawie każdą wolną chwilę spędzałam na szukaniu nowych dodatków, inspiracji, na dopasowaniu odpowiednich zdjęć itp. Ostatni DigiScrap powstał jakieś 3 lata temu. Teraz powróciłam do niego przy okazji szukania inspiracji do ProjectLife.
Dzisiaj powstał mój pierszy digiscrap po 3 letniej przerwie… wooow

Może uda mi się w końcu zacząć coś działać w digi, bo bardzo to lubię…

projekt 400

CREDITS
SCRAP 400
Background: zestaw Winter Love - Scrap
http://www.desktopwallpaperhd.net/wallpapers/1/f/background-winter-vector-19359.jpg
Tasiemki, szwy: dentelle-blanche, thaliris_apresent_el80, Digiscrapange_collab18_e8,
Zszywki: AmelieScrap_Essential_Freebie_Element4
Inne: dydyge_el05, joannebain_CLbackdrop-BG-sampler, martavaneck_splashCU, gentleMiracles_molemina104,
Ramka: moja EvCiA-LoveMyLife

 

podpis_05

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger