One Little Word(s) 2016 – MORE & CREATIVE

MoreCreative

ONE LITTLE WORD Project – autorką jest Ali Edwards, Ali mówi, że słowo może mieć potężną moc, wpływać na różne aspekty naszego życia, że to słowo może stać jakby częścią nas samych.

Po raz pierwszy spotkałam się z tym projektem kilka dni temu czytając o tym na blogu Aliny (jakby mogło być inaczej hihi) oraz u Kasi.

Zaczęłam się zastanawiać jakie słowo może być słowem przewodnim dla mnie w tym roku. Szukałam… Szukałam… i dopiero pisząć posta oswoich postanowieniach zdałam sobie sprawę, że praktycznie wszystko sprowadza się do jednego słowa: WIĘCEJ – MORE.

A że chciałabym aby ten rok był również bardziej kreatywny to połączyłam MORE z CREATIVE.

I w tym roku będę:

MORE CREATIVE

oraz

MORE exercises
MORE photos
MORE joy out of life
MORE fun
MORE love
MORE time spent with my family
MORE walks
MORE relax

MORE… and MORE… and MORE…

 

I czego chcieć MORE?? ;)

 

 

podpis-lml

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger