Moje książkowe nowości

11a[4]

To mój pierwszy (konkretny, na jakiś temat) post od bardzo długiego czasu. Czasu brakowało, bo zaczęłam pracować, ale niestety odezwał się mój kręgosłup i zostałam uziemiona w domu. Na jak długo – tego jeszcze nie wiem, ale mam w końcu czas na uporządkowanie wszystkiego dookoła.

10

W tym miesiącu udało mi się kupić kilka książkowych pozycji z mojej listy “MUST-HAVE”.

1. Regina Brett – Twój dziennik
2. Nicholas Sparks – Pamiętnik
3. Magdalena Witkiewicz – Szczęście pachnące wanilią
4. John Green – Grzechów naszych wina
5. Gayle Foreman – Zostastań jeśli kochasz
6. Gayle Foreman – Wróć jeśli pamiętasz
7. Nick Vujicic – Niezwyciężony

 

TWÓJ DZIENNIK

967

To kolejna książka bardzo znanej w Polsce autorki Reginy Brett. Ta książka jest napisana w innej formie niż poprzednie ponieważ jest w formie kalendarza na cały. Każdy miesiąc poprzedzony jest jedną lekcją, a każdy dzień oprawiony jest jednym z cytatów z jej książek.

 

 

NIEZWYCIĘŻONY

3

To jest moja druga książka Nicka. Bardzo długo czekałam aż sobie ją kupię. W końcu ją mam i już czekam na bardziej spokojniejszy czas abym mogła zanurzyć w lekturze.

To historia, który uczy jak być niepokonanym. Opowieść o obłędnie szczęśliwym człowieku, który życie wyciska jak cytrynę. Podziwiają i kochają go miliony ludzi na całym globie. Poznajcie Nicka Vujicica!

Nick urodził się bez rąk i nóg, ale swoje słabości przekuł w ogromną siłę, która stała się motorem do działania. Teraz to jeden z najsławniejszych mówców motywacyjnych, który wyjaśnia jak nieugięta wiara we własne możliwości może doprowadzić do celu. To "wiara w działanie", która zamienia pragnienia w czyny mimo osobistych kryzysów, problemów, trudności, wyzwań, kłopotów ze zdrowiem lub otoczeniem, a także autodestrukcyjnych myśli czy nałogów. Wszystko zależy od wiary w siebie!

"Niezwyciężony!" to bardzo budujący i motywujący poradnik, który jest jednocześnie piękną opowieścią o człowieku, dla którego chcieć oznacza móc.

opis ze strony Empiku

 

GWIAZD NASZYCH WINA
ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ
WRÓĆ JEŚLI PAMIĘTASZ

4

SZCZĘŚCIE PACHNĄCE WANILIĄ
PAMIĘTNIK

5

Pierwszą z nich czytam na tablecie w formie e-booka i musiałam ją mieć również w wersji papierowej. Udało mi się znaleźć na jednym z portali z ogłoszeniami i musiałam ją kupić. Jakbym mogła nie skorzystać z takiej okazji… Czyta się ją bardzo szybko i muszę powiedzieć, że jestem bardzo ciekawa wcześniejszych książek tej autorki, na pewno będą na mojej liście jako kolejne do przeczytania.

Pamiętnika nie trzeba pewnie nikomu przedstawiać ;) Mam już zamówione kolejne części… tylko miejsce muszę znaleźć… no i czas na ich przeczytanie…

 

52 TYGODNIE z rysunkami, które inspirują

821

A to mój kolejny kalendarz na przyszły rok – znowu nietypowy, w formie kolorowanki. Można się odstresować w bardziej kreatywny sposób…



 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger