Poświąteczno-wiosenne oczyszczanie

picjumbo.com_foodiesfeed.com_DSC_0015-4
 Foodie's Feed (Jakub K.)

Czas świąt jest dla wielu czasem, kiedy to praktycznie nie odchodzi się od suto zastawionego stołu. Są tam świąteczne potrawy, pięknie pachnące ciasta… i jak tutaj zapanować nad rządzą spróbowania tych pyszności…

No właśnie, nie da się ;)… i mnie również dopadła ta chęć spróbowania wszystkiego… i z jakim skutkiem?? Opłakanym…
Jak to mam w zwyczaju od czasu do czasu sprawdzam swoją wagę. I tak też było tym razem… weszłam i się przestraszyłam tego, co zobaczyłam… moja waga pokazywała +3 kg… koszmar…
Przecież tak nie może być.

Posiedziałam, pomyślałam… i tadammmm!!
MAM PLAN!!!

Na początek muszę zmienić całkowicie swój tok myślenia… i nie myśleć a DZIAŁAĆ.

Na początek będzie…

OCZYSZCZANIE ORGANIZMU

… do tego częstsze i dłuższe spacery, a może nawet zacznę biegać (jeśli tylko pozwoli mi na to moja schorowana tarczyca – ale tym będziemy się martwić potem) oraz zacząć więcej ruszać się w domu, czyli ćwiczyć. I tutaj trzeba zrobić przegląd niezliczonych filmów z ćwiczeniami (Ewa, Mel B…).

Pomocna również tutaj będzie książka Ani Lewandowskiej i jej przepisy oraz ćwiczenia.

Człowiek ma tyle dobroci wokół siebie a z nich nie korzysta… aż wstyd…

 

ZMIANA DIETY

To jest bardzo ważna kwestia w całym tym procesie. Bez tego ani rusz. Muszę całkowicie zmienić ją, ale tak aby nie zaszkodzić sobie, a pomóc. Ze względu na to, że choruję na tarczycę muszę i o tym pomyśleć. Na najbliższej wizycie u endokrynologa porozmawiam o tym z lekarką.

 

ĆWICZENIA

 

Tutaj zacznę chyba od częstszych spacerów na świeżym powietrzu. Chciałabym zacząć biegać. Nie wiem czy to mi się uda, ale spróbować MUSZĘ. W dni nie sprzyjające wyjściu z domu będę ćwiczyć między innymi z Ewą i Mel B ;) I tutaj przyjdzie mi z pomocą mój niewielki zbiór filmów, jakie udało mi się zebrać jakiś czas temu.

 

A może Wy mi podpowiecie,
co jest dobre na początek walki
z nadliczbowymi kilogramami :)

Pleaseeeee…

 

 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger