DZIEŃ PIERWSZY - MOJE PLANY NA WIOSNĘ - WB1

Staffagepl-1339
Lubię różnego rodzaju wyzwania. Stawianie sobie różnych …. na swojej drodze stwarza nam możliwość poznania siebie. Na ile możemy sobie pozwolić. To taka motywacja do działania.
Dlatego bardzo się cieszę na kolejne wyzwania, a tym bardziej te blogowe.
 
Na blogu SEN MAI Ula zaprasza nas do kolejnego wyzwania – 5 dni do lepszego bloga.
DZIEŃ 1 – MOJE PLANY NA WIOSNĘ
 
1. MARZEC MIESIĄCEM BEZ SŁODYCZY – razem z Iwoną z bloga www.inspirujemniezycie.pl/ rzuciłyśmy sobie wyzwanie i jak na razie dajemy radę :)
 
2. WIĘCEJ RUCHU – przez zimę bardzo się rozleniwiłam. Czuję, że ten brak sił oraz chęci nawet na mały spacer. Trzeba to zmienić. Planowałam sobie, że wiosną zacznę jeździć na rowerze, ale to niestety na razie jest niemożliwe. Jakiś czas temu z naszej posesji, a dokładniej z garażu ukradli nam dwa rowery grrr, ale zostają nam jeszcze wspólne spacery z psem.
 
3. ZABRAĆ SIĘ ZA MÓJ OGRÓD – uwielbiam prace w ogrodzie. Cieszę się jak dziecko z każdej rośliny jaka wyrośnie. Już się nie mogę doczekać aż zacznę sadzić w moim warzywniaczku, na posadzenie czekają już krzaczki agrestu, porzeczek czy też róża pnąca.
 
4. ODNOWIĆ STÓL I KRZESŁA Z KUCHNI – mam już plan… mam już pomysł… czekam tylko na lepszą pogodę i będę działać!!
 
5. PRZEPROSIC SIĘ Z SZYDEŁKIEM I ZACZĄĆ NA NOWO SZYDEŁKOWAĆ – schematy nowych serwetek już czekają więc nie można inaczej, jak wziąć się za szydełkowanie.
 
Pewnie i jeszcze można by było zaplanować ale to i tak spora lista, bo poza nią są jeszcze inne bardziej codzienne sprawy i nie chcę aby coś zostało pominięte, albo zrobione na odwal.
 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger