DZIEŃ CZWARTY - NOWA OBSEJSA/PASJA… WB4

kaboompics.com_Little
 
Ja mam kilka pasji i staram się aby rozwijać je jak tylko potrafię. Ale od jakiegoś czasu bardzo mnie ciągnie do odnawiania starszych rzeczy.
 

    Mam już na oku to, co pójdzie w pierwszej kolejności – a mianowicie stół i krzesła z mojej kuchni. Oj boje się co z tego wyjdzie, ale mam wspaniałego nauczyciela, który będzie mnie doglądał i w każdej chwili powie co robię źle. 
Jest nim oczywiście mój kochany mężuś bez którego nie brałabym się za tego typu zadania.
Bardzo podobają mi się meble zrobione ze starych palet czy skrzyń drewnianych.
Marzy mi się taki zestaw mebli na taras… i może uda mi się zrealizować te marzenia już niedługo.


Niestety post miał być wstawiony wczoraj, ale z przyczyn osobistych nie udało mi się tego zrobić i wstawiam go dzisiaj. Mam nadzieję, że z postem na dzisiaj uda mi się wyrobić czasowo.

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger