MARZEC MOJE PLANY

IMG_1784

wszystkie zdjęcia wykorzystane w poście są  zrobione przeze mnie zeszłej wiosny

Nowy miesiąc, nowe plany…
Czas zabrać się nie tylko za dom, ogród, ale również za siebie.
Obym tylko zdołała wytrzymać… no czas pokaże…
 
Temat postu został zainspirowany postem Iwony z bloga: Inspiruje Mnie Życie

 
MARZEC MIESIACEM BEZ SŁODYCZY
  IMG_1722
        Dzięki Iwonie z bloga http://www.inspirujemniezycie.pl dołączyłam do niej i będę się starała nie jeść przez miesiąc nic słodkiego – jedynym odstępstwem musi być posłodzenie kawy, to jest taki mus inaczej mój żołądek świruje. Do tego dodaję jeszcze brak jakiegokolwiek śmieciowego jedzenia typu chipsy, chrupki itp. Na pewno będzie bardzo ciężko, bo uwielbiam czasem coś poskubać np. jak oglądam film, ale nie ma to jak wyzwania stawiane sobie na drodze. Uczymy się wtedy większej dyscypliny i możemy poznać ile jesteśmy w stanie dać z siebie.
 
WIOSENNY PRZEGLĄD SZAFY
       
IMG_1188
        Czas przejrzeć zawartość szafy, pozbyć się nienoszonych ciuchów, pochować te zimowe.
Przy okazji na pewno wyjdzie co muszę dokupić, czego będzie mi brakowało… no i tutaj czas na zrobienie listy najpotrzebniejszych rzeczy.
Trzeba zrobić wiosenne porządki nie tylko w szafie ale również ze sobą...
 
WIĘKSZA AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
 
IMG_1730
        Od dłuższego czasu chodzą z myślą aby zacząć biegać. Niestety moja choroba bardzo mi to utrudnia, ale jak to się mówi dla chcącego nic trudnego. Nie muszę od razu przebiegać kilometrowych dystansów. Od czegoś trzeba zacząć. Jeśli pogoda nie będzie za bardzo pozwalała na bieganie zawsze jeszcze pozostaje kinect i moja ulubiona Zumba. Do tego filmiki z ćwiczeniami z MelB, czytałam o niej same pozytywne komentarze więc trzeba zobaczyć co dają jej ćwiczenia – a mam chyba wszystkie…
 
POWRÓT DO RĘKODZIEŁA
 
IMG_1184
        Chciałabym wrócić do szydełkowania – mam mnóstwo nowych schematów serwetek, które czekają na ich wykorzystanie. Mam również kilka nowych pomysłów na bransoletki… Chciałabym również bardziej zagłębić się w temacie decoupage’u. Technika jest bardzo ciekawa, a efekty są wręcz rewelacyjne.
 
FOTOGRAFIA
 
IMG_1722
        Oj niestety ostatnimi czasy mój aparat jest bardzo mało eksploatowany przeze mnie. Mało nowych zdjęć powstaje. I to chciałabym zmienić. WIĘCEJ WYCHODZIĆ W PLENER na różnego rodzaju sesje.
Jeśli już mowa o fotografii muszę się wziąć w garść i posegregować zdjęcia, które czekają na wydrukowanie.










Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger