Książka “Cukiernia Lidla”

 
Wczoraj dostałam przesyłkę z książką “Cukiernia Lidla”. Byłam bardzo ciekawa tej książki. Czytałam o niej bardzo wiele i to dobrych opinii. A jakie są moje pierwsze wrażenia z przejrzenia tej książki??
 

Książka wydana jest w grubej okładce, na kredowym papierze. Zdjęcia są bardzo dobrze dobrane, piękne kadry, dania pokazane zachęcają wręcz do ich sporządzenia. Już się nie mogę doczekać, aż sama wykorzystam, któryś z przepisów.


A co znajdziemy w środku??


Książka składa się z 14 rozdziałów podzielonych tematycznie. W każdym rozdziale mamy kilka przepisów. Każdy przepis oprawiony jest zdjęciem, bardzo przystępnie opisanym sposobem przygotowania.

cukiernia_lidla 03cukiernia_lidla 04cukiernia_lidla 05cukiernia_lidla 06cukiernia_lidla 07cukiernia_lidla 08cukiernia_lidla 09cukiernia_lidla 010cukiernia_lidla 011cukiernia_lidla 012cukiernia_lidla 013cukiernia_lidla 014cukiernia_lidla 015cukiernia_lidla 016


Na pewno coś więcej napiszę, jak przetestuje chociaż jeden przepis. Jestem bardzo ciekawa czy uda mi się chociaż w małym stopniu dogonić mistrza ;) Przed nami święta więc i okazja do zrobienia czegoś nowego nadchodzi.
 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger