DZIEŃ TRZECI – 3 SPOSPOBY NA… WB3

desk-notebook-notes-3059

Od jakiegoś czasu staram się lepiej organizować swój czas.
I chciałabym właśnie opisać moje 3 sposoby na LEPSZĄ ORGANIZACJĘ CZASU.
Do lepszej organizacji czasu potrzebujemy kilku rzeczy. U mnie są to notes, kolorowe zakreślacie i karteczki/ oraz aplikacje wspomagające moją pamięć, które mam na telefonie i tablecie. Teraz opiszę konkretniej co i jak…

        Po pierwsze…

notesy
Kalendarz/organizer/notes.
Zawsze mam przy sobie notes, w którym mam zapisane wszystkie wydarzenia na aktualny miesiąc. Wszystko opisane i zaznaczone odpowiednimi kolorami.

Po drugie…

zakreslacze
Kolorowe zakreślacze/karteczki
Są mi bardzo pomocne właśnie do zaznaczania konkretnego wydarzenia. Dzięki temu wiem co mam zaplanowane na dany dzień. To jest bardzo pomocne, bo jestem wzrokowcem.

Po trzecie…

aplikacje
Aplikacje na telefon i tablet
Jest to jedno z lepszych rozwiązań, jakie może istnieć. Ile razy zapomniałabym o czymś ważnym gdyby nie przypomnienie w telefonie/tablecie.
Są to dwie aplikacje: Kalendarz Google oraz S Terminarz (na tablecie). Obie aplikacje zsynchronizują się ze sobą i dane przesyłane są między telefonem a tabletem i odwrotnie. Obie aplikacje posiadają to co jest mi potrzebne.

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger