DZIEŃ PIĄTY – PRODUKTY, KTÓRE KAŻDA KOBIETA POWINNA MIEĆ… - WB5

beauty-lipstick-make-up-3190
 
No to z tym może być problem… czy wszystko uda się zmieścić na jednym zdjęciu ;)
Pokaże co akurat miałam w swojej torebce.
 
 
        Od razu muszę napisać, że to tylko część tego, co czasami udaje się mi zmieścić w torebce. Torebka jaka teraz noszę jest moim niedawnym nabytkiem.
Kosztowała mnie całe 15 zł razem z przesyłką ;)
 
 
IMG_7568
TABLET/TELEFON
 
To moje tzw. małe centrum dowodzenia. W nich mam kalendarz z ważnymi wydarzeniami, ulubione książki do czytania czy ulubioną muzykę po posłuchania.
 
NOTES/KALENDARZ I COS DO PISANIA
 
Zawsze pod ręką, jak trzeba coś zanotować czy też spojrzeć na to, co trzeba zrobić, jak np. rozładuje nam się telefon. Do pisania mój ulubiony ostatnio zestaw długopis+pióro z wygrawerowanym moim imieniem i znaczkiem motylka.
 
OKULARY I CHUSTECZKI DO ICH WYCIERANIA
 
PORTFEL + DOKUMENTY
 
LUSTERKO I SZMINKA OCHRONNA
 
RÓŻANIEC
 
Może to nie jest typowa rzecz, ale ja swój zawsze noszę przy sobie. Dostałam go od naszej sąsiadki, która przywiozła mi go z Fatimy.
 
Wiem, że ten post miał być kilka dni temu, ale niestety nie udało mi się wstawić go wcześniej. Szkoda, że to już koniec wyzwania… ULA czekam na więcej :)
 
 





 
 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger