DZIEŃ DRUGI - MOJE RĘKODZIEŁO WB2

EvCiA_SHAMBALLA04_thumb[2]
Uwielbiam zasiąść na kanapie z kordonkiem i szydełkiem,
albo wziąć sznurek woskowany kilka koralików
i stworzyć bransoletkę tylko taką moją,
bądź też zmajstrować coś nowego, z czegoś starego.

Zacznijmy od mojej najnowszej pasji czyli decoupage’u.
Moje rzeczy ozdobione tą techniką są jeszcze niedopracowane,
ale są moje i z tego bardzo się cieszę.
030_thumb[3]033_thumb[3]
serwetka jest również zrobiona przeze mnie :)

Bransoletki. W wolnej chwili zawsze mogę zrobić sobie coś nowego
i mogę być pewna, że to będzie coś wyjątkowego i tylko mojego.
EvCiA_SHAMBALLA03_thumb[2]EvCiA_SHAMBALLA05_thumb[4]
więcej znajdziesz tutaj BRANSOLETKI

Na koniec cos szydełkowego.
Uwielbiam zasiąść czy to na fotelu, czy na sofie,
czy też jak dopisuje pogoda na tarasie i dziergać co rusz to nowe serwetki,
podkładki czy inne ozdoby.
szara_duza01_thumb[2]turkusowa01_thumb[1]
więcej szydełkowych tworków można zobaczyć tutaj: SZYDEŁKOWO MI


Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger