w poszukiwaniu sukienki idealnej

post002


Do zeszłego roku uważałam, że sukienki czy też spódniczki są złem koniecznym, jak dla mnie oczywiście… i tej części garderoby u mnie można było ze świeczka szukać… nic poza spodniami się nie liczyło… ale jakiś czas temu jakby mną coś potrzęsło i moje myślenie w sprawie spódnico-sukienkowej zmieniło się o 180 stopni… ale to chyba dobrze… prawda??

A i tutaj nastała faza przeglądania niezawodnego internetu wszerz i wzdłuż i poszukiwania czegoś, co mogło by mi się spodobać i pasować – oczywiście.
Kilku już mam na oku… ale czy znajdę tą jedyną?? Zobaczymy… ;p

część I – wszystkie pokazane poniżej sukienki można znaleźć tutaj 

  
JAPAN KORONKOWA SUKIENKA LETNIA WIOSENNA 38 M
JAPAN SZARA CZARNA SUKIENKA WZORY KWIATY 38 M




 
 
 
 
 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger