Organizacja czasu - marzec

organizacja_czasu

 

Dobrze wszyscy wiemy, jak dobrze mieć zorganizowany każdy dzień. Czasem mały błąd i można zapomnieć o czymś naprawdę ważnym… co zdarzyło mi się wczoraj i gdyby nie przypomnienie w telefonie byłoby po “ptakach”.

        Wczoraj mieliśmy kolejne odczulanie naszego synka i na śmierć zapomniałam o tym. Gdyby nie moja aplikacja w telefonie to niestety, ale nie pojechalibyśmy do poradni.

        Dlatego tak ważne jest dla mnie, aby mieć wszystko zaplanowane, zapisane i nie tylko w telefonie, bo nie zawsze mam go pod ręką, nie zawsze jest naładowany, a wtedy nawet on nie pomoże mi w przypomnieniu o ważnym wydarzeniu.

        Dlatego dzisiaj siadłam do komputera i na szybko stworzyłam trzy kartki, które jak dla mnie są najpotrzebniejsze. Plan miesięczny, plan tygodniowy oraz notatki + lista “TO-DO”. Mam plan na to aby je jeszcze troszkę udoskonalić, może dodać coś nowego… no zobaczymy…

plan-miesieczny

Organizujemy miesiąc

plan_tygodniowy

Organizujemy tydzień

notatki&listatodo

Notatki&Lista "TO-DO"

 

 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger