Czas pójść na swoje…

kaboompics.com_Personal



Wszyscy mają własne domeny… mam i ja!! Dzisiaj przeglądając blogi przy porannej kawie natknęłam się na bardzo pomocny wpis Karoliny z bloga http://www.zyj-kochaj-tworz.pl – zajrzyj koniecznie :) – i po prostu na całkowitego spontana zaszalałam i mam swoją własną domenę.


 

Mój adres teraz to www.Love-My-Life.pl ale można również wchodzić na stary bloggerowski adres www.evcia77.blogspot.com i zostaniemy przeniesieni na nową domenę.

Ale na tym nie koniec… zmieniłam również system komentowania na wszechobecny Disqus… Czeka mnie również praca nad szablonem bloga. Wszystko robię sama i może to się przedłużyć… w nieskończoność.
Chcę prosty, bardziej minimalistyczny i w odcieniach białego i szarego (czyli kolorystyka pozostaje) plus jakiś dodatkowy kolor. Zastanawiam się nad dwoma błękit oraz fiolet. Zobaczymy, który będzie lepiej pasował do całości.
Lubię takie zmiany… lubię “grzebać” w kodzie CSS i bawić się wyglądem, chociaż nie powiem bardzo podobają mi się gotowe już szablony, tylko niestety nie mamy już możliwości.








Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger