LISTA MOICH KSIĄŻEK do przeczytania…

Książki… uwielbiam je czytać, a mam już kilka, które czekają, aż w końcu sięgnę po nie. Moja lista książek może na razie nie jest zbyt długa, ale rośnie w siłę ;) Uwielbiam czytać książki w formie tradycyjnej (papierowej), czuć zapach świeżego druku, dotknąć tych kartek… ma to swój klimat.
Ale nie mówię stanowczego “NIE” książkom w wersji elektronicznej. Tutaj moja lista książek jest stosunkowo większą do tej tradycyjnej, oraz znajdują się tam książki, które posiadam w wersji papierowej. Czasem nie mam pod ręką mojej książki, którą aktualnie czytam więc wyciągam mój tablet i odpalam książkę, gdziekolwiek się znajduję… jak dla mnie rewelacja.

IMG_7248

 

Aktualnie jestem w trakcie czytania książki autorska Reginy Brett – “Bóg nigdy nie mruga”. Książka jest podzielona na 50 lekcji. Czyta się ją bardzo fajnie… Jestem na 10 lekcji – i muszę w końcu zabrać się za nią, bo jestem ciekawa kolejnych lekcji.

IMG_7253

 

LISTA MOICH KSIĄŻEK do przeczytania…

 IMG_7247

1. Regina Brett - Bóg nigdy nie mruga – aktualnie w trakcie czytania

2. Regina Brett - Jesteś cudem (czyta ją teraz moja córcia)

3. Anna Lewandowska - Żyj aktywnie i zdrowo z Anną Lewandowską – czekam na przesyłkę

4. Lidia Czyż – Mocniejsza niż śmierć – czekam na przesyłkę

mocniejsza niz smierc

 

5. Nick Vujicic - Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń – będę czytała ją kolejny raz…

6. Zniszcz ten dziennik – może to nie jest typowa książka, bo nie ma w niej typowego tekstu do czytania, a zadania do zrobienia aby ją ZNISZCZYĆ… u mnie dalej czeka na półce, bo… szkoda mi cokolwiek jej zrobić ;)

IMG_7250

Aaaa… zapomniałam dopisać pewną informację odnośnie Nicka Vujicica, jaką udało mi się dzisiaj namierzyć. Mianowicie 30 kwietnia 2015 będzie zorganizowane spotkanie właśnie z Nickiem, na stadionie w Poznaniu. Wszystkie informacje znajdują się pod tym adresem: Życie bez ograniczeń

 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger