Lumpkowe zakupy... i nie tylko ;)


W piątek byłam z córcią w Cieszynie. A że nie jeździmy tam zbyt często tylko we dwie to zawsze taki wypad owocuje w jakieś zakupy tylko dla nas.

SONY DSC

NaTTka zakupiła sobie kolejną bluzeczkę w House’ie, a ja poszłam poszperać do ulubionego lumpka w mieście (Biga).

No i zaczęło się polowanie… szłam z myślą aby poszukać dość długiego swetra, rozpinanego i najlepiej aby miał wzorek norweski… taki jak ten:

clip_image001

źródło

Niestety nie udało mi się znaleźć takiego choć bardzo intensywnie szukałam, ale za to znalazłam coś bardzo podobnego, co zauroczyło mnie od razu… piękna narzutka-ponczo koloru szarego w tym właśnie wzorze…

SONY DSCSONY DSC

Prócz tego znalazłam dwie śliczne sukienko-tuniki, kilka bluzeczek, a Natka płaszczyk.

SONY DSCSONY DSC

 

Kilka dni wcześniej w komisie znalazłam świecznik za całe 18 zł. Wymiary szerokość podstawy 15 cm a wysokość około 29 cm. Całkiem spory…

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

Bardzo lubię lawendę i jak tylko zobaczyłam ten dzbanuszek z filiżanką musiałam to mieć… piękne są.



Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger