Film "Niebo istnieje... naprawdę"

 

     Film „Niebo istnieje naprawdę”.
Z zamiarem jego obejrzenia niosłam się już od bardzo dawna, ale jakoś nie mogliśmy się zgrać czasowo. W końcu się udało. Ostatnia niedziela października była dla nas bardzo leniwa ze względu na wszechobecną w rodzince chorobę, byliśmy uziemieni do tego mężuś miał w końcu wolne, więc nadszedł czas na obejrzenie filmu. Tego nam było potrzeba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Zasiedliśmy do niego całą naszą rodzinką, nawet Dominik siedział i obejrzał film z zaciekawieniem do samego końca.

 

O czym jest film??

Opis ze strony: http://film.onet.pl/niebo-istnieje-naprawde

        „Film "Niebo istnieje... naprawdę" to prawdziwa historia Coltona Burpo, chłopca, który podczas operacji znalazł się na granicy życia i śmierci. Rodzice nie spodziewali się, że w ciągu następnych kilku miesięcy usłyszą piękną i wyjątkową opowieść o podróży chłopca do nieba i z powrotem. Czteroletni Colton oznajmił rodzicom, że opuścił swoje ciało podczas zabiegu, opisując, co jego rodzice robili, gdy on leżał na stole operacyjnym. Mówił o wizycie w niebie i przekazywał historie ludzi, z którymi spotkał się w zaświatach, a których nigdy wcześniej nie widział. Wspominał nawet o zdarzeniach mających miejsce jeszcze przed jego narodzinami.”

Nieco więcej można przeczytać tutaj:

http://film.onet.pl/recenzje/niebo-istnieje-naprawde-wyznanie-wiary-recenzja/xpplj

 

A jakie są moje przemyślenia po obejrzeniu filmu…??

 

        Przed obejrzeniem filmu dużo już czytałam o historii małego chłopca Coltona Burpo. Widziałam kilka wywiadów z jego rodzicami i nim samym, dlatego wiedziałam mniej więcej czego można się spodziewać w filmie. Nie mniej jednak film wciągnął mnie na maxa. Czekałam na kolejne wątki z przeżyć chłopca. Wiem, że nie każdy odniesie to samo odczucie co ja. Każdy ma prawo do własnego zdania…

Jak dla mnie był to cudowny film zmuszający do głębszej refleksji…

Zwiastun filmu: zapraszam

http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr+2+%28polski%29-32846


 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger