Decoupage – moje pierwsze tworki


Jak już pisałam jakiś czas pisałam zaczęłam się interesować decoupagem…

SONY DSC

 

… a zaczęło się od tego, że miałam doniczkę w kształcie skrzyneczki, znalazły się również niepotrzebne deseczki, płyta pilśniowa itp. Skrzyneczka i deseczki zostały pomalowane białą farbą. Z deseczek została zbita taca i chcę ją teraz jeszcze ozdobić wzorami ze serwetek (i tutaj mam dylemat lawenda czy kupione ostatnio różyczki). Skrzyneczka już dostała wzór – lawendowy oczywiście…

SONY DSCSONY DSC

SONY DSCSONY DSC

Moja babcia miała kiedyś u siebie stare młynki drewniane do kawy czy też pieprzu, jeden z nich został już pomalowany (chociaż nie do końca bo została jeszcze góra, ale to będzie zrobione już niedługo) i na nim po raz pierwszy zrobiłam swój dekupażowy wzór. Niestety nie jest to arcydzieło i brakuje mi jeszcze farb aby domalować cieniowanie w kolorze wzoru, więc wybaczcie to małe niedorobienie.

 

SONY DSC

A tutaj moje niedokończona jeszcze taca…

 

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC

 

I jeszcze kilka zdjęć z malowania deseczek i skrzyneczki:

DSC_0040DSC_0041DSC_0043DSC_0045DSC_0044DSC_0046

Teraz zaczynam kupować różne rzeczy potrzebne do tego aby „bawić” się w ozdabianie dodatków do domu.



Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger