WISHlista #2

Ostatnia, a zarazem pierwsza moja wishlista była w lipcu. Z tej listy udało mi się zakupić jak na razie “tylko” nowe etui na tablet. Bindownica i tablet graficzny na razie czekają w kolejce. Z listy zakupowej, jaką wtedy zamieściłam pojawiły się u mnie nowe zakreślacze, karteczki, markery kredowe i wiele innych typowo papierniczych artykułów. Jak już pisałam uwielbiam spędzać czas w papierniczym i wybierać, przebierać…
WISHlista nr 2


Cały czas chodzi za mną zakup bindownicy do domu. I tutaj mam do Was pytanie czy to się opłaca, czy jest to dobry zakup.
Bindownica nad którą się zastanawiam:

Tablet graficzny jak na razie poszedł w odstawkę, ale nie zapominam o nim, bo bardzo by mi się przydał przy tworzeniu grafiki czy też obróbce zdjęć.



LISTA ZAKUPÓW
1. KOMIN – najchętniej wełniany, taki cieplutki… uwielbiam wszelkiego rodzaju szale, apaszki, chusty itp. a że niestety dużymi krokami zbliża się do nas zimno to muszę zaopatrzyć się w taki ciepluteńki komin, aby mi szyję ogrzewał ;)
I tutaj mam kilka propozycji:


Komin dzianinowy – podoba mi się tutaj jeden kolorek… D-15



2. Jeśli już zaczęłam o kominie-szalu do nie może zabraknąć cieplutkich rękawiczek oraz czapki

3. Idealne botki jesienne oczywiście na obcasie…
Kilka propozycji:





To chyba wszystko z garderoby… chociaż pewnie czegoś zapomniałam i przypomni mi się z czasem.
Teraz pozostałe rzeczy, jakie czekają na zakup.


4. Etui na telefon na ramię… często chodzimy z psem na długie spacery i nie chce mi się zabierać ze sobą torebki, czy też plecaka, aby pochować do niego np. telefon, dlatego potrzebne jest mi takie etui.


I na razie to by było na tyle…





Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger