Szydełkowo mi–część III

Dzisiaj wstawiam chyba już ostatnią część szydełkowych tworków, jakie udało mi się zrobić i sfotografować. Kilka niestety zostało “porwanych” przez moją mamę i niestety nie doczekały się sesji foto.

melanzowa01

CZĘŚĆ III
 

biała_mala01zielona_podkladka
biała_tulipany01biala_tulipany
fioletowo-biała01fioletowo-biała (1)
melanzowa01melanżowa (1)
szara_mala01szara_mala
turkusowa01turkusowa (1)
szara_duza01
 
--------------------------------------------------------------------- 
A tak powstawała szara serwetka…
 
serwetka013
Szara:
kordonek: Monika czeskiej firmy Nitarna
szydełko: 1,75mm
Schemat pochodzi z gazety Diana Robótki 6/2012
 
serwetka018
serwetka017
 
------------------------------------------------------------serwetka014--------- 
A tak powstawała serwetka turkusowa
 
Turkusowa:
kordonek: PERLE 5, firmy Altin Basak
szydełko 2mm'
 
 
 
 
 
 
 serwetka015turkusowa

---------------------------------------------------------------------

serwetka011

Szara:
kordonek: Monika, czeskiej firmy Nitarna
szydełko: 1,75mm
Schemat pochodzi z gazety Diana Robótki 2/2012


 

serwetka009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Przed świętami Wielkanocnymi zaczęłam robić pisanki, bardzo mnie to wciągnęło… po prostu na maksa :) a to kilka z nich…

 
--------------------------------------------------------------------- 
Jeszcze kilka etui na telefon
 
 
 
 
 
 
 

Rozetki... Kwiatki... Serduszka...


 
 
 
 

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger