Szydełkowo mi - CZĘŚĆ I

Jesień mamy za oknem i pogoda nam nie dopisuje, dlatego trzeba przygotować się niestety, na siedzenie w domu, ale żeby to nie było zbyt nudne, należy już zacząć myśleć nad zapełnieniem wolnych dni czymś bardziej produktywnym. Ja oprócz fotografii uwielbiam szydełkowanie oraz tworzenie bransoletek. 

 etui niebieskie 01[5]


Mam już wybrane kilka schematów na szydełkowe “tworki”, kilka bransoletek do zrobienia, a więc chyba mogę czuć się przygotowana na długie, zimne jesienne oraz zimowe wieczory.
Na razie powstawiam moje wcześniejsze prace szydełkowe i nie tylko.
Moje szydełkowanie zaczęłam jakiś rok temu. Na samym początku uczyłam się z filmów na YT, potem zaczęłam uczyć się czytać schematy – i jak na razie idzie mi to coraz lepiej, niestety z tymi bardziej zaawansowanymi schematami dalej mam lekki problem, ale przynajmniej wiem, że będę miałam jeszcze co się uczyć ;)



CZĘŚĆ I

Na początek idą saszetki oraz moje ubranka na telefon. Bardzo lubię je robić.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Saszetka błękitna

zrobiłam ją szydełkiem 3mm,
wełna - akryl firmy KOTEK
średnica dna - około 8,5 cm
wysokość - około 16,5 cm



saszetka blekitna01[5]saszetka blekitna02[5]saszetka blekitna03[7]saszetka blekitna05[5]saszetka blekitna04[5]
saszetka blekitna06[6]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 Saszetka melanżowa - biało-niebiesko-fioletowa

szydełko 3,5mm,
wełna akrylowa firmy RED HEART - BABY
średnica dna - około 11 cm
wysokość - około 18 cm
saszetka melanz01[5]saszetka melanz03[4]saszetka melanz04[4]saszetka melanz05[4]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
etui rozowo-biale04[5]
Etui na telefon melanż - różowo-biała 

szydełko 3mm,
wełna akrylowa kolor biało-różowy firmy RED HEART - BABY
długość - około 13,5 cm
szerokość - około 6 cm






  
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Etui na telefon koloru - biało-niebiesko-fioletowy
 
szydełko 3mm
wełna akrylowa firmy RED HEART - BABY
długość - około 11,5 cm
szerokość - około 6,5 cm
 
etui melanz01[5]etui melanz02[11]
etui melanz04jpg[5]


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Etui na telefon koloru niebieskiego
szydełko 3mm
wełna firmy KOTEK
 
etui niebieskie 01[5]etui niebieskie 02[17]etui niebieskie 03[5]
 
  --------------------------------------------------------------------------------------------------

“UBRANKA” na telefon… jedno jest niebieskie z paskami biało-różowymi bez zamknięcia
 

- zrobione szydełkiem 4mm,
wełna firmy KOTEK koloru niebieskiego
oraz wełna akrylowa kolor biało-różowy firmy RED HEART - BABY…
szerokość około 7,5 cm a długość 14,5 cm

01[7]02[5]


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Drugie ubranko jest zrobione wełną akrylową melanżową w kolorach białym, szarym i niebieskim firmy RED HEART - BABY,
 

zostało zrobione szydełkiem 4mm, szerokość około 7 cm,
długość całkowita 18 cm a po zrobieniu zakładki 14 cm,
zrobiłam do niej zamknięcie z tej samej wełny.

03[5]04[5]05[5] 

PS: przepraszam za zdjęcia, ale niestety są to stare zdjęcia a nowych nie posiadam.


 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger