Nominacja Liebster Blog Award, od Justyny - DZIEKUJE!!!

Dostałam nominację Liebster Blog Award, od Justyny z bloga Republika Kolorów. Bardzo Ci Justynko dziękuję. Nie spodziewałam się tego ponieważ tego bloga prowadzę od niedawna.
Untitled-1
ZASADY NOMINACJI:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 

Pytania od Justyny
Pytania typu "co wolisz". Uzasadnij proszę swą odpowiedź :)
1. Psy czy koty
2.  Książki czy e-booki
3. Lato czy zima
4. Szpilki czy baleriny
5. Pizza czy makaron
6. Nauki ścisłe czy humanistyczne
7. Film czy książka
8. Śpiew czy taniec
9. Meble stare czy nowoczesne
10. Gitara akustyczna czy elektryczna
11. Motor czy auto

 
1. Dość ciężkie pytanie ponieważ lubię i psy i koty. Sama posiadam w domu dwa koty oraz psa owczarka niemieckiego długowłosego i ciężko mi wybrać, który zwierzak jest dla mnie lepszy.

2. Książki, zdecydowanie... uwielbiam jeszcze takie nowe, prosto  księgarni, pachnące farbą...

3. LATO, bo jestem zmarzluchem, ale nie zbyt upalne bo tego też nie lubię.

4. Do niedawna chodziłam tylko i wyłącznie na płaskim obcasie, szczególnie uwielbiałam obuwie sportowe... ale przyszedł czas na opamiętanie i staram się chodzić na obcasie ;)

5. Zdecydowanie makaron, ale nie za często... chociaż nie powiem pizza od czasu do czasu też się zdarza

6. Nauki ścisłe... matematyka to był mój ulubiony przedmiot... informatyka to mój konik... szczególnie jeśli chodzi o software... grafika komputerowa... itp...

7. Hmm... to zależy... chociaż ostatnio zdecydowanie film... ale nie potrafię do końca zdecydować...

8.  O matko... jak mam wybierać to chyba taniec...

9.   U mnie w domu przeważają meble nowoczesne, ale uwielbiam stare meble, do tego w kolorze białym…


10. Akustyczna… uwielbiam to jej brzmienie… 

11. Auto… mam jakiegoś stracha przed motorem, podobają mi się ale z daleka ;)

Nominuję kolejne blogi:
1. DEKORMANIACZKA
2. ColoresDeMiAlma
3. Z potrzeby piękna
4. Lifestyle Inspiracje
5. House Loves
6. So inspiring

Nominuję tylko 6 blogów…

Moje pytania… troszkę do wyboru troszkę do opisu ;)

1. Fotografia kolorowa czy też czarno-biała
2. Morze czy góry
3. Miasto czy wieś
4. Wakacje w kraju czy za granicą
5. Jakie jest Twoje hobby?
6. Czy uprawiasz jakiś sport?
7. Co dla Ciebie znaczy SZCZĘŚCIE?
8. Jak spędzasz wolny czas, taki tylko dla Ciebie?
9. Piosenka jakiej słuchasz najczęściej, czy może taka do której wracasz bardzo często.
10. Ulubiony film
11. Gdzie chciałabyś się teraz przenieść…


Miłej zabawy  Uśmiech 


Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger