Bransoletki

Było szydełkowanie teraz przyszła pora na moje bransoletki. Najczęściej robię je splotem makramowym ze sznurka woskowanego, do tego koraliki. Mogą być szklane, drewniane, plastikowe… Kolory… najczęściej w kolorach fioletowych, miętowych, różowych czy też niebieskich…

EvCiA_SHAMBALLA04
 
 


Od jakiegoś czasu bardzo mi się podobają bransoletki SHAMBALLA. Niestety nie posiadałam ani koralików discoball ani odpowiedniego sznurka. Dlatego musiałam to zastąpić czymś innym… i tak powstały te bransoletki… Jedna z pięcioma koralikami druga z dziewięcioma koralikami crackle… obie zrobione ze sznurka woskowanego koloru lila, koralików crackle… długość jest regulowana…
 

IMG_7413IMG_7415IMG_7434IMG_7446IMG_7450
EvCiA_SHAMBALLA05EvCiA_SHAMBALLA01EvCiA_SHAMBALLA02EvCiA_SHAMBALLA03


Inne są robione, jak już wcześniej wspomniałam ze sznurka woskowanego i drewnianych koralików, do tego dodałam charmsa i oto jest sobie taka skromna bransoletka w fioletach...
 
 

... zrobiona dosłownie w 20 minut... w moim ulubionym kolorze z ulubionym motywem, czyli motylkiem...


 
 
 
 
 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger