Trochę zmian...


TROCHĘ ZMIAN MI SIĘ SZYKUJE...

... po pierwsze muszę coś zrobić z moimi niezwykle okropnymi włosami... na pewno będzie nowy kolorek... już wybrałam. Moja ulubiona seria farb do włosów CASTING Creame Gloss - L'OREAL'a tym razem kolor nr 515 Mroźna Czekolada.



Chciałabym jeszcze jakoś zmienić fryzurkę, ale jak na razie nie chcę ich ścinać... czekam aż odrosną mi do ramion... tylko czemu to trwa aż tak długo....... a poza tym ciężko mi znaleźć DOBREGO fryzjera.


Po drugie... szukamy kafelek do łazienki na ściany... odcienie beżowo-brązowe.

A jak już skończymy zabawę z łazienką to w końcu uda nam się zabrać za naszą sypialnię. Tego nie mogę doczekać się chyba najbardziej.

A poza tym Synek dzisiaj wrócił z pierwszego swojego dnia w szkole. Zadowolony jak mało kto. Dzisiaj zaliczyli pierwsze zajęcia na basenie.Opowiadał, że nurkował w okularkach i bez, że skakał do wody, zrobił aż trzy fikołki pod wodą i instruktor był pod wrażeniem. No trzeba przyznać, że Misiek wody się nie boi i nieźle sobie radzi, ale musi się nauczyć pływać na głębszej wodzie.

Zdjęcie Dominika z dzisiejszego dnia:






Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger