Scrapkowo

Jakiś czas temu uwielbiałam siedzieć godzinami i tworzyć digiscrapy. To jest komputerowa wersja tworzenia scrapbooków.

Scrapbooking jest sztuką ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Nazwa pochodzi od ang. scrapbook, oznaczającego taki album.


Niestety ostatnimi czasy nie miałam ani ochoty, ani tez czasu na poświęcenie się tej pasji. Może jak przyjdą “gorsze” dni (pogodowo oczywiście) uda mi się usiąść i poczynić jakiego scrapa ;)

Kilka starszych scrapów
scrap 312
Nature Bouquet Cluster
reszta moja

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
scrap 327 - speedlift
credits
czcionki: French Script MT, satisfaction

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
scrap 353 - Natalka
credits
maska - 0Vinnie_Pearce_layered_mask1
tubki by Lenagold
tło moje
czcionka: Arabesque & Before the rain
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

scrap 355 - Natalcia
credits:
zapach lata by_Mago74 -PNG (10)
zapach lata by_Mago74 -PNG (8)
zszywacz: az_cosmos_staple
tło: moje
czcionka: PassionsConflictROB, My Own Script PL
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

scrap 360
credits
kwiatki: rosecombination2,
czcionki: Before the Rain, Thought Black



podpis1
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger