Napój herbaciany AriZona

CAM00750nn

Po tym jak zaczęłam czytać na niektórych blogach o napoju herbacianym AriZona zapragnęłam również go spróbować. Niestety u mnie na wiosce nie uświadczę go więc będąc w Cieszynie zaczęłam go poszukiwać. I w końcu wczoraj udało mi się go namierzyć…
Po pierwsze chciałam go chyba ze względu na piękne “opakowanie”… szczególnie Green Tea with Honey… miętowy kolorek butelki z gałązkami kwitnącej wiśni (chyba)…

Po drugie… czekałam na jakieś wielkie boom w smaku i niestety ale tutaj troszkę się zawiodłam. Jak dla mnie zwykła herbata z dodatkiem miodu, czy tez biała herbata smakowa. Nie mniej jednak uważam, że warto ja kupić choćby ze względu na piękne butelki. U mnie na pewno zostaną na dłużej jako dekoracja do mojej sypialni. Dostaną nową funkcję… sprawią się jako wazony… Jeśli znowu je spotkam w sklepie, na pewno je zakupię…

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger