Kolory do sypialni

Chyba już zapadła decyzja, co do kolorów w naszej sypialni… Będzie to biel oraz szary, do tego będą kolorowe dodatki i tutaj do wyboru mam aż trzy kolory… normalnie zaszalałam ;P

 


Waham się pomiędzy błękitem, fioletem (pastelowym lila) oraz miętowym.

tester kolorów

(no mniej więcej coś takiego)

Kilka inspiracji, jakie znalazłam w necie (niestety nie zapisałam sobie stron, z których wzięłam zdjęcia :/// )

 

fashionablecomplstylowi_pl_wnetrza_11620436sypialnia

Podłoga będzie mniej więcej w tym kolorze, jaki jest na pierwszym zdjęciu, do tego białe meble… jeśli mi się uda to sama przemaluję nasze łóżko i szafki… już się nie mogę doczekać tej metamorfozy.

Jeśli mi nie przejdzie to pościel oraz inne materiałowe dodatki będą miały wzory np. w kółka, zygzaki czy też paski.

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger