Wyzwanie blogowe ♥Książka/film/album muzyczny, do którego lubię powracać •DZIEŃ 4•

Hmmm… prawdę mówiąc jest tego dość sporo i ciężko mi jest wybrać… no ale jesli muszę to zdecydowanie będzie to film, a raczej kilka…

IMG_5132

Jak już można zauważyć na zdjęciu powyżej mowa będzie o filmach DIRTY DANCING oraz całej serii The Fast & The Furious (krótko, bo więcej można przeczytać w notce 7 ulubionych filmów zagranicznych).

Już nie pamiętam ile razy widziałam DD. Pierwszy raz oglądałam go jak byłam w podstawówce, z moją przyjaciółką z dzieciństwa (jeszcze na kasecie video)… to były czasy… do dzisiaj jak tylko puszczają DD w tv siedzę i oglądam, jakby to było po raz pierwszy.

Jeśli chodzi o serię F&F. Tutaj też nie potrafię zliczyć ile razy już oglądałam każdą z części. Razem z córcią teraz czekamy na część 7, będzie to na pewno dość smutne oglądanie, z wiadomych przyczyn.

To tak po krótce opisałam… Niestety dzisiaj brak mi natchnienia i sił na dłuższe wywody… prawie całą noc latał nade mną strasznie uporczywy komar i nie dał mi spać… wiem, wiem mogłam wstać i go “ciachnąć” ale po prostu mi się nie chciało…

Miłego dnia…

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger