Wyzwanie blogowe ♥ Historia nazwy mego bloga • DZIEŃ 1

Hmm… najprościej mogę napisać tak, że nazwa mojego bloga “Kreatywnie… z lekkim przymrużeniem oka” powstała prawdę mówiąc bez namysłu… jakoś samo przyszło… KREATYWNIE… chyba dlatego, ze próbuję czasem coś stworzyć czy to na szydełku, czy komputerze… a czemu Z LEKKIM PRZYMRUŻENIEM OKA?? Chyba dlatego, że wiem, że moje rękodzieło dalekiej jest od ideału, staram się jednak aby to, co robię było coraz lepsze.

HISTORIA POWSTANIA TEGO BLOGA

     Ten blog był blogiem, na którym testowałam wszystko to, co chciałam zrobić na głównym blogu z moimi fotografiami. Testowałam tutaj wszelkie ustawienia szablonu, “bawiłam” się kodem CSS itp…

     Aż któregoś pięknego dnia naszła mnie niepohamowana chęć aby jednak zamienić to miejsce w coś bardziej kreatywnego… I tak właśnie powstało to miejsce. Na razie jest to początek mojej przygody z takim stylem blogowania – wcześniej pisałam o tym czym się zajmuję czyli fotografii i pokazywałam, co udało mi się zatrzymać za pomocą aparatu.

     Poza fotografią uwielbiam grafikę komputerową, szydełkowanie i różnego rodzaju  rękodzieło [D.I.Y.]. I może dlatego powstało to miejsce, abym mogła podzielić się tym, co udało mi się stworzyć. Czasem są to “tworki”, którymi chętnie dzielę się z innymi, jak np. tapety na telefon itp…

     To tak po krótce, jeśli chodzi o moją nazwę.

Dziękuję Uli za to wyzwanie i już się szykuję na dzień drugi :)

l

 

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger