Wyzwanie blogowe ♥ Dlaczego bloguję •DZIEŃ2•

Dlaczego bloguję…

Tak naprawdę do tej pory, chyba ani razu nie zadałam sobie tego pytania. W tej chwili posiadam dwa blogi, o całkowicie odrębnej tematyce. Jeden jest o mojej wielkiej pasji, jaką jest od lat fotografia, która do tego stopnia mnie pochłonęła, że nawet ukończyłam studium o kierunku fototechnik. Jest to moje miejsce, gdzie staram się pokazać kawałek tego, co udaje mi się złapać za pomocą mojego “trzeciego oka”, jakim jest obiektyw.



To tam kilka lat temu, zaczęła się taka moja przygoda z blogowaniem na bloggerze (dokładnie od sierpnia 2008 r).
Jedno z moich ostatnich zdjęć wstawionych na bloga:
IMG_3941[5]
Oprócz pasji fotograficznej mój czas pochłania szydełkowanie bądź też robienie bransoletek typu shamballa, czy też robione ściegiem makramowym. Bardzo lubię taką odskocznię od codzienności – w szczególności kiedy za oknem szaro, buro i ponuro.
Nie chciałam, aby te pasje były razem, więc przyszła pora na otwarcie tego bloga i pokazywanie od czasu do czasu, co udało mi się nowego stworzyć.
Kilka moich “tworków” szydełkowych i bransoletkowych
etui niebieskie 01[5]_thumb[1]
01[7]_thumb[2]04[5]_thumb[2]
etui melanz01[5]_thumb[1]
biala03_thumb[3]szara03 (Copy)_thumb[2]podkladka02_thumb[3]
EvCiA_SHAMBALLA01_thumb[2]
IMG_7434_thumb[2]
EvCiA_SHAMBALLA04_thumb[2]
EvCiA_SHAMBALLA05_thumb[4]
DSC0244502

I tutaj postaram się już tak konkretniej odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO BLOGUJĘ?
Blog to jest moja platforma do porozumiewania się ze znajomymi bądź też rodziną, i pokazania, co u nas słychać. Nie posiadam, chyba jako nieliczna, konta na FB, rzadko kiedy mam włączone GG, tak więc tylko w ten sposób mogę poinformować co tam u nas się dzieje ;)
I chyba to będzie na tyle…

podpis1
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger