Wyzwanie blogowe ♥10 rzeczy, które lubię, 10 rzeczy, których nie znoszę •DZIEŃ 3•


źródło: http://www.niam.pl/pl/przepisy_kulinarne/5907-kawa_z_cynamonem

 

Dzisiaj jest już 3 dzień wyzwania blogowe. Może ja zacznę od tego czego nie znoszę…

 

10 rzeczy, których nie znoszę (kolejność jest całkiem przypadkowa, to co przyszło mi do głowy to zapisywałam):

1) obłudy i kłamstwa… niestety coraz częściej można się z tym spotkać
2) kiedy muszę jechać do miasta i stać w korkach… grrr masakra…
3) załatwiania spraw w jakimkolwiek urzędzie… chociaż muszę przyznać, że odkąd przeprowadziliśmy się na wieś to sprawy załatwiane w Urzędzie Gminy czy też nawet w Urzędzie Skarbowym w Cieszynie stają się przyjemniejsze ;P
4) spóźniać się… wole zawsze być wcześniej…
5) CZOSNKU i jego zapachu… chyba jestem wampirem (ale nie emocjonalnym!!!) ;P
6) nie lubię się opalać… męczy mnie leżenie plackiem… jak już to w ruchu np. przy pielęgnowaniu ogródka :)
7) głośno rozmawiających ludzi, szczególnie przez telefon…
8) KOMARÓW, kleszczy i pająków… brrr
9) PAPIEROSÓW… nie znoszę tego zapachu, dusi mnie…
10)Upały… męczą mnie… dla mnie optymalna temperatura jest pomiędzy 25-28…

10 rzeczy, które lubię (kolejność jest całkiem przypadkowa, to co przyszło mi do głowy to zapisywałam):

1) spędzać czas z moją kochaną rodzinką… wspólne spacery z rodzinką po naszej wsi
2) poranna kawa z mleczkiem… może być dodatkiem cynamonu… UWIELBIAM cynamon!!!
3) ROBIENIE ZDJĘĆ w końcu to moja WIELKA pasja…
4) sprawianie radości drobnymi rzeczami moim bliskim
5) chodzić na zakupy z moją córcią
6) rozłożyć się na tarasie z mrożoną kawką z cynamonem, słuchać muzyki odpowiedniej do mojego nastroju i odpoczywać…
7) zawsze chciałam mieć dom i ogródek i odkąd moje marzenie spełniło się to uwielbiam pielęgnować mój ogródek
8) wszelkiego rodzaju ARTYKUŁY PAPIERNICZE… długopisy czy też pióra, zeszyty, notesy itp… żaden papierniczy nie schowa się przede mną :) pisanie piórem - UBUSTWIAM
9) jeśli chodzi o moje inne pasje, to nie może zabraknąć wszelkich wełen, kordonków, szydełek czy też sznurków, koralików i innych „dupsików” do bransoletek
10) podróże… ale takie spontaniczne, nie planowane… wtedy są najlepsze…

IMG_3567

Tak się rozpisałam, że mogłabym jeszcze pisać i pisać… nie są to wszystkie rzeczy jakie lubię i których nie znoszę…

 

 

 

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger