MOJE SZYDEŁKOWE TWORKI

podkladka01[5]

Od jakiegoś czasu w wolnych chwilach lubię zasiąść sobie z dobrą kawką oraz szydełkiem w ręku. Czasem nawet mi coś wyjdzie Puszczam oczko

Ostatni mój szydełkowy “tworek” to zestaw 6 sztuk podkładek.

 

Kordonek koloru bladoróżowy
- ARIA firmy Ariadna - 120 tex x2
szydełko - 1,75mm
średnica podstawki to 18-19 cm.

podkladka02[6]podkladka03[5]podkladka04[6]

 

A to jedna z moich ulubionych serwetek.
Bardzo mi się podoba ten wzór i na pewno do niego powrócę. Robi się go bardzo szybko.

Kordonek firmy Ariadna, kolor biały, szydełko 1,75mm - średnica około 37 cm.

biala01[7]biala04[6]biala03[6]

 

A z tą miałam juz “pod górkę”. Myślałam,że pójdzie do sprócia. Bawiłam sie z nia dobry miesiąc. Co jakiś czas robiłam jakiś błąd i trzeba było spruć kilka rzędów. Ale wzięłam się w sobie i nie poddałam się… i chyba było warto (??)

Szara serwetka o średnicy około 50 cm.
Do jej zrobienia wykorzystałam kordonek:
Monika czeskiej firmy Nitarna,
szydełko: 1,75mm,
kolor szary.

szara01 (Copy)[5]szara02 (Copy)[5]szara03 (Copy)[5]

Kilka wcześniejszych projektów, jakie wykonałam… i nadal szukam nowych wzorów

biała_mala01zielona_podkladka
biała_tulipany01biala_tulipany
fioletowo-biała01fioletowo-biała (1)
melanzowa01melanżowa (1)
szara_mala01szara_mala
turkusowa01turkusowa (1)
szara_duza01
 
Nawet mój telefon otrzymał kilka “ubranek”
mój ulubieniec Uśmiech

01[7][4]02[5][3]



Etui na telefon melanż - różowo-biała
szydełko 3mm,
wełna akrylowa kolor biało-różowy firmy RED HEART - BABY
długość - około 13,5 cm
szerokość - około 6 cm

etui rozowo-biale01[5]etui rozowo-biale02[5]etui rozowo-biale03[5]etui rozowo-biale04[5]

 Etui na telefon koloru - biało-niebiesko-fioletowy
szydełko 3mm
wełna akrylowa firmy RED HEART - BABY
długość - około 11,5 cm
szerokość - około 6,5 cm

etui melanz01[5]etui melanz02[11]
etui melanz04jpg[5]etui melanz05[5]
etui melanz03[5]

 
Etui na telefon koloru niebieskiego
szydełko 3mm
wełna firmy KOTEK

etui niebieskie 01[5]etui niebieskie 02[17]etui niebieskie 03[5]
 
WOOW… ale się mi się post długaśny zrobił Puszczam oczko 
No dobrze… więcej już nie będę dzisiaj zanudzać szydełkową robotą.
 
 
podpis1
 
 
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger