Moja WISHlista na kolejne miesiące + lista zakupów

Zaczął się nowy miesiąc a ja właśnie zakończyłam robić swoją WISHlistę na następne miesiące.

Dodałam również listę zakupów, jakie muszę zrobić na dniach – są to zakupy takie typowo papiernicze, bo niestety wszystko z czasem się kończy i u mnie trafiło na czas wakacyjny hihi

WISHlista na kolejne miesiace

 

lista01

Punkty od 1 do 5 jak widać zawierają zakupy typowo papiernicze. A tak uwielbiam robić. Mogłabym godzinami spędzać czas w papierniczym i wybierać sobie karteczki, zeszyty czy też nowe długopisy… to taka moja mała mania…

6-teczka to taki mój mały kaprys na odkładanie “drobniaczków”. Musi to być skarbonka taka, aby nie było do niej dostępu, aż się cała napełni.

No i przechodzimy już do mojej WISHlisty na przyszłe miesiące.

Pod 7-demką znajduje się od dawna przeze mnie wyczekiwany tablet graficzny. Bardzo mi się przyda, szczególne do programów graficznych – do tworzenia grafiki czy też pomocny będzie przy retuszowaniu zdjęć.

8-mka to bindownica… zamarzyło mi się aby mieć ją u siebie na biurku… mała, zgrabna, nie kosztuje wiele, a jaka pomocna, szczególnie przy tworzeniu własnego terminarza :)

I na koniec 9-tka, czyli nowe ubranko na tablet.

Mój tablet zaopatrzony został jakiś czas temu w takie oto etui – kolor jak na zdjęciu
foto01

niestety nie jestem z niego zadowolona. Ta podpórka nie działa już i za każdym razem jak chcę postawić tablet oparty o nią to mam wrażenie, że zaraz się przewróci, a szkoda mi żeby coś mu się przydarzyło.

Tak więc ja osobiście niestety, ale nie polecam tego typu etui. Sprawdza się tyko na początku, a z czasem zaczyna być bardzo wiotki i nie utrzymuje tabletu na swoim miejscu. Gdyby nie ta wada, to to etui byłoby super.

To tyle w temacie mojej WISHlisty. Zobaczymy co uda mi się w najbliższym czasie z tego zrealizować.

 

PS: czy u Was również jest dzisiaj piękna pogoda?? Ja właśnie siedzę na tarasie i delektuję się słoneczkiem… może w końcu zacznie się prawdziwe lato…

tak dzisiaj wygląda moje miejsce dowodzenia Puszczam oczko

http://instagram.com/p/p_ahQcvM1F/?modal=true

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger