LISTA 7… 7 ulubionych filmów zagranicznych

7 ulubionych filmów zagranicznych

1. i 2. Niestety jestem rozdarta pomiędzy całą serią THE FAST & THE FURIOUS  a filmem, który oglądałam jako nastolatka – DIRTY DANCING.

 

patrick-swayze-dirty-dancing-410135dirty-dancing-remake-delay-castingpatrick-swayze-dirty-dancing-1987-photo-FC

 

Fast-And-Furious-6-Character

article-2518518-19DB43BB00000578-359_634x339

Jeden z moich ulubionych cytatów z tej serii (FAST FIVE)

Dominic Toretto: Money will come and go ? We all know that. The most important thing in life will always be the people in this room. Right here, right now. Salute, mi familia.

Nie potrafię zliczyć ile razy oglądałam już te filmy.

Po śmierci jednego z moich ulubionych aktorów, a głównego bohatera serii F&F – Paula Walkera – nie mogłam się przemóc aby ponownie je obejrzeć… ale z czasem trzeba było się z tym pogodzić, niestety. Oprócz serii F&F mogę śmiało polecić inne filmy z tym aktorem – czekam teraz z niecierpliwością na jeden z ostatnich filmów „HOURS”.

Zwiastun filmu:

 

OK ale wróćmy do listy.

3. GLADIATOR & KRÓLESTWO NIEBIESKIE

 

gladiator

cytat z Gladiatora (oczywiście z mojej ulubionej sceny)

Maximus to Commodus: “My name is Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next.”

2000-Gladiator-Russell-Crowe-e1396324984840

KRÓLESTWO NIEBIESKIE

images (1)3ba6d23eac44565b7a92e5550e65c98615925_2Orlando Bloom stars as Balian, a blacksmith who becomes a knight.7528924.3

4. PEARL HARBOR

pearl-harborben_affleck_josh_hartnett_pearl_harbor_003

Wzruszająca historia miłosna… cóż więcej dodać ♥

 

5. JOE BLACK

Joe and Susan

Susan Parrish: Tell me you love me now.
Joe Black: I love you now. I love you always.

meet joe black 05

 

6. Prawdę mówiąc tak jak łatwo poszło mi z pierwszą 5-tką to teraz mam z leksza problem. Jest jeszcze kilka filmów, które mogłyby wpaść na tą listę, ale wiem, że muszę ponownie wybrać to co lubię bardziej… Tak więc na miejscu 5-tym są znowu dwie serie filmów. TRANSFORMERS oraz IRON MAN.

78557_transformers_3_bumblebee78558_transformers_3_optimus_primeiron-maniron-man-3-poster10

landscape_xlarge

Na koniec zostawiłam sobie taką moją wisienkę na torcie.

Pod numerem 7-mym znalazł się film ZIELONA MILA
a to, że znalazł się on na końcu wcale nie dlatego, że jest najgorszy. Po prostu zamyka moją listę, a wiadomo najczęściej zapamiętuje się to co jest na pierwszym i to co jest na ostatnim miejscu. Nieprawdaż…

zielona-mila--kocham-lt312_02f1326552740_by_korzonek88_600

I tak oto prezentuje się moja lista 7. A jakie są Wasze ulubione filmy?? Może coś zaproponujecie… Czekam na propozycje :)

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger