Co można zrobić z papierówek… ♥

IMG_5086

Uwielbiam wszelkiego rodzaju przetwory, ale robienie soku jest moim ulubioną czynnością. Odkąd w zeszłym roku dostałam od mężusia sokownik, to tylko czekam aż będzie można porobić jakieś soczki.

 

 

Kilka dni temu byłam u sąsiadki na jabłuszkach… w ciągu chyba 10 minut miałam uzbierane dwa wiadra papierówek :)

IMG_5083

… i zaczęła się zabawa

Chyba najgorsza robota to obieranie tych jabłek… ale dałam radę ;)

IMG_5093
to tylko część pierwszego wiadra…

Potem tylko dodawać do sokownika, zasypać cukrem, dodać troszkę wody i czekać aż popłynie cudowny soczek.

Untitled-2sok jablkowy02sok jablkowy03sok jablkowy04sok jablkowy01

Tak mniej więcej wyglądała droga do pysznego soczku… psss tak po cichutku przyznam się, że już próbowałam i jest MEGA pyszny :)

 

podpis1

Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger