Poniedziałek–ciąg dalszy “pięknej” pogody

IMG_3777
Niestety od samego rana ciągle pada…

Zero szans na jakkolwiek poprawę pogody. No nic… trzeba wziąć się za coś bardziej pożytecznego.

 










IMG_3776



Ale najpierw czas na dobrą kawkę… tym razem będzie to kawka o smaku czekoladowym firmy Douwe Egberts Chocolate w moim ulubionym kubku (kupionym w Empiku).
To już jest chyba trzecia kawa tej firmy, którą mam. Wcześniej delektowałam się smakami: waniliowym i toffi. Z tych trzech chyba najlepsza była waniliowa i ta zagości u mnie najdłużej :)

Staram się teraz dopasować szablon mojego bloga, aby stał się bardziej elegancki i czytelny. Uwielbiam zabawę CSS’em i tworzeniem szablonu praktycznie od zera. Wszystko spersonalizowane tylko pode mnie, w kolorach, które w tej chwili są moimi naj.
Dlatego teraz szablon staram się zrobić w kolorze białym z miętowymi dodatkami…ten kolor od jakiegoś czasu tak “chodzi” za mną.

podpis1
Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger