Niedzielne leniuchowanie

IMG_3574

A co można robić, kiedy za oknem pada… nic tylko zanurzyć się na kanapie z ulubioną kawą i dobrą lekturą czy też filmem. 
Ja przeglądałam ulubione blogi, musiałam nadrobić wszystkie zaległości.

clip_image002

Dzisiaj skończyłam szablon do mojego własnego terminarza… 
Inspiracją był terminarz wykonany przez Alinę z bloga designyourlife.pl.

Dziewczyna prowadzi świetnego bloga. Można na nim znaleźć inspiracje dotyczące wnętrz, jak również piękne zdjęcia.
To jest moja obowiązkowa lektura każdego dnia.
Wczoraj obejrzałam już nie wiem, który raz film “Joe Black”. Uwielbiam ten film i znajduje się on na mojej liście “7 ulubionych filmów zagranicznych”. Nawet zamierzam za jakiś czas napisać serię postów: Lista 7…
A czemu 7… to moja jedna ze szczęśliwych liczb – druga to 13-tka :)
 

clip_image004







Copyright © 2014 ♥LoveMyLife♥ , Blogger